26 april 2017

Drie partijgenoten gedecoreerd!

Op de traditionele dag van de lintjesregen zijn drie Middelburgse partijgenoten in het zonnetje gezet. In de Burgerzaal werden een dag voor koningsdag oud-wethouder Peter Brakman, fractieondersteuner Evie Malawauw én lid Hans Hubregtse met een lintje verrast!

Oud-wethouder Peter Brakman werd benoemd tot Ridder in de Orde van Oranje-Nassau. Hij was directeur-bestuurder van MEE Zeeland, in diverse functies jarenlang actief voor de PvdA, FC Dauwendaele, Archipelscholen én de Stadsschouwburg.

Onze huidige fractieondersteuner Evie Malawauw kreeg eveneens de decoratie voor Ridder in de Orde van Oranje-Nassau opgespeld. Daarmee werd ze beloond voor haar vrijwilligerswerkzaamheden als medeoprichter en vrijwilliger bij woonzorgcentrum Stichting Tabadila én als bestuurslid van de Stichting Samenwerking Vlissingen-Ambon.

Hans Hubregtse tenslotte werd gedecoreerd tot Lid in de Orde van Oranje-Nassau. Hans was lang jeugdhulpverlener, bestuurslid Wereldkinderen, pleegouder en vrijwilliger bij het AZC en basisschool De Uilenburch.

De afdeling feliciteert de gedecoreerden van harte met de toebedeelde lintjes!