15 november 2016

Kies je lijsttrekker-tour vrijdag a.s. in Middelburg

Met een rood busje vestigt de PvdA deze maand kriskras in het land de aandacht op de lijsttrekkersverkiezing voor de Tweede Kamerverkiezing in 2017. Vrijdag 18 november gaan landelijke PvdA’ers en lokale partijgenoten in Middelburg met inwoners in gesprek over de problemen en uitdagingen in Nederland.

Belangrijkste vraag bij het bezoek is welke lijsttrekker van de PvdA – Diederik Samsom of Lodewijk Ascher – daar de beste bijdrage aan zou kunnen leveren. Inwoners die zelf mee willen beslissen kunnen door lid te worden zelf nog een stem uitbrengen in deze verkiezing. Al ruim 1000 Nederlanders melden zich om die reden de afgelopen weken aan als nieuw lid.

Middelburgse leden die bij dit bezoek willen assisteren, worden opgeroepen zich bij het afdelingsbestuur te melden. Dit kan met een emailtje naar [email protected].

De tour start op a.s. vrijdag 18 november om 11.00 u in de wijk Klarenbeek in Middelburg op het parkeerterrein bij de Jumbo aan de Generaal Eisenhowerlaan. Van daaruit wordt tot 13.00 u. de wijk Klarenbeek bezocht. Aansluitend wordt ook nog Nieuw Middelburg aangedaan. Na de lunch wordt van 14.00 tot 17.00 uur campagne gevoerd op de Markt en in de Binnenstad.