3 februari 2017

Het woord aan raadslid Pim van Kampen

Winkelcentrum Dauwendaele en landelijke verkiezingen – De vernieuwing van het winkelcentrum is één van de belangrijkste projecten in Dauwendaele. En ja, het gaat echt gebeuren. Het nieuwe winkelcentrum krijgt een moderne uitstraling, een centrale parkeervoorziening en wordt beter bereikbaar voor mensen met een beperking.Daarnaast komt er ruimte voor een tweede supermarkt en een fietsenstalling. Het is en blijft midden in de wijk, ook na de vernieuwing.
De PvdA heeft zich hier vanaf het begin sterk voor gemaakt in Dauwendaele: geen woorden maar daden!

Wij zijn niet een partij van populisme of loze woorden. Wij luisteren goed naar onze inwoners en blijven realistisch. We willen
het beste voor iedereen in Middelburg en omstreken. U zult vast wel begrijpen dat dat niet altijd eenvoudig is en dat je samen met andere partijen soms een compromis moet sluiten.

Dat gebeurt dan ook regelmatig. We houden hierbij uiteraard onze kernwaarden voor ogen: bestaanszekerheid, arbeid, verheffing en binding.
Ook met de landelijke verkiezingen in zicht zullen we uit blijven gaan van deze waarden. Wij zoeken u op, wij luisteren naar u. Laat u leiden door partijen die veel waarde hechten aan oplossingen en beloften nakomen. De PvdA in Middelburg is er daar één van.

Pim van Kampen

Raadslid PvdA