Het woord is aan… Jeroen Louws

23 december 2017

Lief voor elkaar zijn, respectvol met elkaar omgaan én vrede waren drie van de nieuwjaarswensen die inwoners ons op een zaterdag half december meegaven op de Markt. Zoals u weet staat de PvdA daar regelmatig om te horen wat u van actueel spelende thema’s vindt óf om gewoon om met u in gesprek te gaan.

PvdA sprak veel mensen die erg tevreden zijn hoe het in Middelburg gaat. De PvdA is blij te horen dat het gelukt is om in moeilijke tijden de stad op een verantwoorde manier te besturen. Middelburgers denken aan elkaar en ze wensen elkaar nog veel beters toe. Die verbondenheid moeten we vasthouden!

Zijn er dan helemaal geen wensen meer over voor onze mooie stad? Zeker wel, na een bezoek aan de Markt hoort onze fractie toch ook altijd weer dingen om mee aan de gang te gaan in de gemeenteraad. Ook de komende vier jaar is het nodig om ons druk te maken over bijvoorbeeld de betaalbaarheid van ziektekosten, het groen in onze wijken, beter vervoer voor Arduin, het open houden van voorzieningen in onze dorpen en wijken enzovoorts. Een prachtige stad als Middelburg is nooit helemaal af! Daar zullen we ons met hart en ziel voor blijven inzetten!

Jeroen Louws
PvdA Middelburg