12 maart 2015

Open dag provincie met Jeroen Dijsselbloem

De verkiezingscampagnes voor Provinciale Staten en waterschap Scheldestromen zijn in volle gang. U kunt al helpen door een poster voor uw raam te hangen of door de PvdA Zeeland en haar kandidaten te volgen op Facebook en via Twitter. Zaterdag is de PvdA met minister Jeroen Dijsselbloem prominent aanwezig op de open dag van de provincie in Middelburg.Open dag provincie Zeeland met Jeroen Dijsselbloem
In aanloop naar de Provinciale Statenverkiezingen zet de provincie Zeeland op zaterdag 14 maart 2015 van 10:00 tot 16:00 uur de deuren open voor het publiek. Het thema is: ‘Werken aan de toekomst van Zeeland’. Tijdens de Open Dag is een groot deel van de provinciale gebouwen in de Abdij van Middelburg toegankelijk.

Uiteraard is de PvdA ook aanwezig met een kraam en de Rode Kar. U kunt bij gedeputeerde Ben de Reu op bezoek in zijn werkkamer en minister Jeroen Dijsselbloem is tussen 10:30 en 11:30 uur op het Abdijplein in Middelburg.

Lijsttrekkersdebat
Omroep Zeeland, de PZC en Zeeuwse Bibliotheek/SCOOP houden maandag 16 maart om 19:30 uur een gezamenlijke verkiezingsavond in de Zeeuwse Bibliotheek in Middelburg.

Het programma van die avond is verdeeld in een aantal themablokken, waar de lijsttrekkers met elkaar en met de zaal over kunnen discussiëren. De aanwezigen kunnen aan de hand van een aantal stellingen met behulp van een stemkastje steeds een stem uitbrengen.

Voor posters of helpen met het bezorgen van ons verkiezingsmagazine bij u in de buurt kun u contact opnemen met uw afdelingsbestuur.