Door op 9 maart 2014

PvdA helpt wijkteam Nieuw Middelburg

Vrijdag 7 maart hebben het wijkteam van Nieuw Middelburg en leden van de PvdA de handen uit de mouwen gestoken. Samen hebben zij het stuk openbaar groen op de hoek van de Zacharias Jansenstraat en Prins Johan Frisostraat ontdaan van zwerfafval en de struiken gesnoeid.

Aanleiding voor de actie was het leuke idee dat het wijkteam heeft voor dit stuk groen maar door het achterstallige onderhoud niet goed meer kon zien wat de mogelijkheden zijn. Het wijkteam is erg tevreden over hoe de wijk is opgeknapt na de renovatie en ook het groen in de wijk ziet er een stuk beter uit. Zij vinden dat de Zacharias Jansenstraat, als hart van de wijk, een bijzondere uitstraling zou moeten kunnen krijgen, hier zal het wijkteam op de wijktafel aandacht voor vragen.

Hopelijk gaat het ze lukken om van dit vergeten stukje groen in de wijk weer en plek met aanzien te maken. Wij hebben ze daar een zetje in de rug bij gegeven.

Waar ben je naar op zoek?