Door op 14 december 2014

PvdA wenst u fijne feestdagen en een gezond 2015!

De PvdA Middelburg-fractie was afgelopen zaterdag op de Markt. Met het uitdelen van rode kerstballen met een wens werd het winkelend publiek fijne feestdagen en een gezond 2015 toegewenst!

Ondanks de zorgen die veel mensen zich maken over de veranderingen in de zorg, werd de geste van de PvdA-fractie door veel mensen gewaardeerd. Het leverde ook vele gesprekken met mensen op over die zorgen. Maandag in de raadsvergaderingen staan er weer een aantal raadsvoorstellen op de agenda die laten zien hoe Middelburg, vaak samen met de andere Walcherse gemeenen Veere en Vlissingen, daaraan vorm geeft.

PvdA is een voorstander van het verschuiven van taken naar gemeenten maar volgt wel kritisch de gevolgen daarvan voor onze inwoners. Om die reden komt er mede door onze fractie een meldpunt waar problemen kunnen worden gemeld. Maar onze fractiegenoten aanspreken of mailen naar ons ombudsteam, [email protected], mag natuurlijk ook. Uw zorg is ook onze zorg!