5 maart 2015

Staatssecretarissen Klijnsma en Van Rijn naar Middelburg!

De PvdA is altijd zichtbaar in Middelburg, maar met de verkiezingen van 18 maart in aantocht nog iets intensiever. Wilt u ons één dezer weken iets vragen? In Middelburg heeft u daarvoor alle gelegenheid!

In een aantal wijken zullen fractieleden en andere PvdA-vrijwilligers mensen thuis opzoeken. Nadat afgelopen week Klarenbeek en de Erasmuswijk werden bezocht, komt dinsdag 10 maart nog de binnenstad (vertrek vanaf Zeeuwse bibliotheek) aan de beurt.

Rode dubbeldekker

Vrijdag 13 maart brengt de PvdA-dubbeldekker een bezoek aan Middelburg! ’s Middags zal de bus in het kader van de ‘roodtrip’ tussen 15.00 en 17.00 uur bij het winkelcentrum Dauwendaele geparkeerd staan en zullen vrijwilligers de wijk Dauwendaele in gaan. ’s Avonds gaat de actie ‘Get out to vote’ vanaf 18.30 uur tot ongeveer 20.00 uur verder in Zuid.

Landelijke politici

Middelburg wordt de komende weken ook aangedaan door diverse landelijke politici. Op de internationale vrouwendag zal staatssecretais aanwezig zijn bij de viering in Café Willem aan de Oranjelaan 17 in Middelburg. Kijk voor meer informatie op de website van het Gewest Zeeland. De staatssecretaris van Volksgezondheid, Welzijn en Sport, Martin van Rijn, komt naar Middelburg komt woensdag 11 maart voor een bezoek naar Middelburg. De precieze gegevens van zijn bezoek aan Middelburg volgen nog.