2 mei 2014

9 jubilarissen in 2014!

Op 1 mei hebben de wethouder Saskia Szarafinski en bestuurslid Henk van Bruggen twee jubilerende echtparen thuis bezocht en hen de gouden 50 jaar speld en een bos rode rozen overhandigd. Dit jaar mocht de afdeling overigens in totaal 9 jubilarissen feliciteren!

Vier leden- mevrouw J.P. van den Bosse, de heer P. van de Burgh,  Henk Soepenberg en Eric de Ceuster – zijn 25 jaar lid en vijf leden – de heer en mevrouw Onwijn, de heer en mevrouw Van Schaik en de heer Van de Berge – zijn zelfs 50 jaar lid. Zowel 25 als 50 jaar is een bijzonder lange periode. Het is zeker niet zo vanzelfsprekend als dat het lijkt om zo lang verbonden te blijven aan de Partij van de Arbeid. Er zullen ongetwijfeld momenten zijn geweest dat deze leden twijfels hadden over de koers van hun partij. Maar u alle negen leden zijn trouw gebleven aan de tijdloze idealen van de sociaal democratie.

CIMG3401
Namens het bestuur van de afdeling Middelburg, hartelijk dank hiervoor. Helaas was de heer Van de Berge niet bereikbaar en is de 50 jaar speld opgestuurd.