Wijktafels

16 juni 2022

Als GroenLinks/PvdA Middelburg willen we graag dat inwoners actief mee kunnen doen en denken binnen onze gemeente. Één van de manieren waarop dat nu gefaciliteerd wordt, is de Wijktafel. Dinsdag vond deze plaats in de Griffioen. Aanwezig hierbij waren o.a. de wijkwethouder (Eduard Smit), de wijkmanager vanuit de gemeente, wijkboa en -agent en Stichting Griffioen ‘de wijk’.

GroenLinks/PvdA vaardigt altijd iemand af als toehoorder, zo is Petra naar de dorpstafel Nieuw- en St. Joosland gegaan en Yucel Yurdem naar de wijktafel Griffioen. Deze laatste vond dus afgelopen dinsdag plaats. Er werd o.a. gesproken over de ervaren (over)last van scholieren en de duurzaamheidsplannen voor 2050. Al met al een enerverende avond.

Als partij zijn wij altijd op zoek naar manieren om inwoners (nog) beter te laten meedoen en -denken. Heb jij hiervoor tips, dan zijn we daar zeker erg benieuwd naar. Schroom dan ook niet om contact op te zoeken met één van ons!

Mocht je nu ook geïnteresseerd zijn om deel te nemen aan 1 van de wijktafels, onderstaande moeten nog plaatsvinden:
– Mortiere: 20 juni, 19.00u in golfbaan de Zeeuwsche
– Dauwendaele: 21 juni, 20.00u in Hof Mondriaan
– Zuid: 23 juni, 20.00u in Wijkcentrum het Palet

In het najaar volgt een nieuwe ronde met Wijktafels.